Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Αντίο

Σας ευχαριστώ που μου κρατήσατε παρέα... αλλά.......
Μάθαινα κατά καιρούς πολλά από όσα λέγατε για εμένα.

Λυπάμαι.....  

Σήμερα πήρα εντολή να διαγράψω αυτό το ιστολόγιο και το προφιλ μου. 
Αν και δεν δέχομαι εντολές από κανέναν στην προσωπική μου ζωή, εδώ είναι η εξαίρεση του κανόνα.  Η προσωπική μου ζωή δεν σας αφορά.

Αν το πρωινό κουτσομπολιό είναι blogging, εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση! Κάντε τη δουλειά σας ανενόχλητοι!

Όποιος θέλει να επικοινωνήσει με εμένα, melagxolikamoumatia@googlemail.com


Σας ευχαριστώ όλους και όλες

6 σχόλια:

  1. άργησα να διαβάσω αυτήν την αναρτηση σου, δεν ξέρω τι έγινε και ποιος σε πείραξε, θα σου πω μόνο πως δεν αξίζει για κανέναν να φύγεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. K apla vazeis ena telos etsi?se ola?
    anakalupsa tyxaia shmera to blog sou kai skeftomai tosa kommatia ths psuxhs sou...o,ti egrafes..post pou me aggizoun pou me matwnoun....kai ta paratas ola epeidh kai mono sou zhth8hke????
    Ti nomizeis pws hsoun?merika grammata sthn othonh?merikes skepseis se mia selida?
    ti nomizeis pws diavazoume apla ta post kai adiaforoume gia ton anthrwpo????
    Kai twra tosoi anagnwstes ti htan?ena grhgoro delete?
    Meine,gurna pisw kai polemhse gi auta pou egrapses....gia osa ezhses kai thelises na ta moirasteis mazi mas.....
    Mh ta paratas etsi apla....de to xrwstas se mas alla ston eauto sou....mh t petas ola...toso xrono kopo...kathe fora pou egrafes dn s htan duskolo na kaleisai na thumasai?kai mas to idio....GURNA PISWWWWWWWW!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η λογικη και η καρδια
    ποτε δε συμβαδιζουν
    κι' αν μπουν στην ιδια πλαστιγγα
    το ιδιο δεν ζυγιζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή