Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Το τριαντάφυλλό μου......







Το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο...... Το ένα κίτρινο ποτό διαδέχεται το σκούρο μελί ποτό και πάει λέγοντας.......... Με ένα τσιγάρο στο αριστερό χέρι και με ένα γυάλινο ποτήρι, γεμάτο πίκρες, στο δεξί.....

Αν είχα εσένα αγκαλιά, θα είχα κόψει το τσιγάρο και το ποτό. Δεν θα χαράμιζα τα χέρια μου να γράφω....... ούτε τηλέφωνα να σε παίρνω......... Θα σε είχα αγκαλιά μέχρι να πέσουμε κάτω από το λυκόφως του πάθους.....  Εσύ και εγώ........ χαμένοι στο φως με κομμένη την ανάσα....................................................................................... Ναι........ έτσι................ ξέρεις..............

Θυμάμαι που σε κρατούσα πολύ σφιχτά και φυσούσε άγριος και ανήμερος αέρας....... Τα μαλλιά σου έμπαιναν στα όμορφα και πονηρά σου μάτια....... Δεν πρόλαβα να απομακρύνω κάποια και δάκρυσες..... και λύγισα....... και ΠΟΝΕΣΑ.... Τα μάτια σου γεμάτα σπίθες από αγάπη και..... φόβο.....

Ήθελα να σου ζητήσω να μη με φοβάσαι αλλά προτίμησα να σου το δείχνω συνεχώς.... Καλύτερες οι πράξεις από τα φθηνά και άσκοπα λόγια....... Έτσι δεν έλεγες καρδιά μου όμορφη;

Πέρασε πολύς καιρός από τότε που είδα για τελευταία φορά τα ματάκια σου....... και τα βλέπω ξανά και ξανά μπροστά μου........ Ανήμπορος να τα ξεχάσω..... μωρό μου....... Μέσα τους είδα όλο το κόσμο να χάνεται και να έρχεται με όση δύναμη και αγάπη είχες για εμένα............

Ήθελα να σε φιλάω ...  να σε αγκαλιάζω............ σφιχτά............ να σε ζεστάνω.......... και εκείνη η υγρασία της θάλασσας έκατσε πάνω μας..... και το δέρμα σου μύριζε σαν το πιό γλυκό τριαντάφυλλο του κόσμου........

Άρχισες να τρέμεις και σου έδωσα ένα γλυκό, απαλό φιλί...... Φοβόμουν μη σε τρομάξω........ Δεν ρίσκαρα να μου φύγεις............ αλλά και δεν ήξερα πως να σου συμπεριφερθώ......  Αν δεν χαλιναγωγούσα το πάθος μου για εσένα την δεδομένη στιγμή και σου έδειχνα όλα αυτά που ένοιωθα............. Άστο...... Απλά, θα με παρεξηγούσες....... και ήταν η πρώτη μας συνάντηση!


ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ........

11 σχόλια:

  1. όμορφα τα τριαντάφυλλα. πολύ όμορφα. και όσο πιο όμορφα ίσως λυγίζουν (και) από το βάρος της ομορφιάς του. και προφυλάσσονται με τα αγκάθια τους.
    καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπήκα τυχαία από ένα blog που είχες σχολιάσει..Τι να πω τώρα; Το κείμενό σου με έκανε να νιώσω τις στιγμές..Ίσως τέτοιες στιγμές να είναι τελικά για όλους ίδιες..
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. b|a|s|n\i/a τα πιο όμορφα πράγματα στον κόσμο ευωδιάζουν και.... πονάνε!

    Να είσαι καλά φίλε μου για το πέρασμά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευριδίκη καλά έκανες και ήρθες στη ζεστή γωνιά μου... Όταν η αγάπη φωλιάζει μέσα στις καρδιές μας, αντανακλά τα ίδια συναισθήματα....

    Θα σε περιμένω να ξανάρθεις....

    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τριαντάφυλλα και αντρες...
    ουφ...όλοι τα ίδια λέτε...
    κάτσε να δεις τι σου ετοιμάζω για το βράδυ με το τραγούδι σου...
    εκεί σε θελω κάβουρα,που με μελαγχολισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρειάζομαι χρόνο για να σου αποδείξω πως είμαι ξεχωριστός σε συναισθήματα....... περίμενε και θα με νοιώσεις.... πιο πολύ..... όσο δεν γίνεται μάτια μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ασε με βρε μη πληρώσεις εσυ την ανθοδέσμη και πιάσε το τηλ.πριν πάθω κρίση......
    κλαψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου στέλνω ανθοδέσμη με κόκκινα τριαντάφυλλα και μια καρδούλα-μαξιλάρι για να ονειρεύεσαι εμένα......... Α... μη ξεχάσω.... Να βάλω και τα αγαπημένα σου σοκολατάκια; εκείνα με το cherry;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μερικά τριαντάφυλλα είναι τόσο μοναδικά

    που δεν ξέρουμε πως να τους συμπεριφερθούμε

    Ίσως γιατί φοβόμαστε μην και χάσουν το άρωμά τους

    Κι άλλοτε πάλι γιατί φοβόμαστε τα αγκάθια τους.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. anima..... ας κάνουμε αυτό που αγαπάμε και όπου βγει.... Πέρα από φόβους, πέρα από δεσμά και όρια.....
    Την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποτέ να μη λες στον άλλο πόσο πολύ τον θέλεις...
    Αλλά πάλι κάνε οτι νομίζεις, αυτο ειναι το σωστότερο

    Αντε, τη καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή