Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ο ηλίθιος, ευαίσθητος άνδρας!

Ένας ευαίσθητος άνδρας... στην εποχή μας, είναι και ηλίθιος!
Όχι, λοιπόν!
Ένας ευαίσθητος άνδρας που εκφράζεται μέσα από ένα μπλογκ, δεν είναι ηλίθιος! Πίσω από την ανωνυμία του, βγάζει ΟΛΑ του τα συναισθήματα επειδή κανείς γνωστός του δεν τον βλέπει.

Πίσω από την οθόνη και με οδηγό ένα πληκτρολόγιο, πολλές όμορφες και με πόνο αλήθειες μπορώ να αποκαλύψω...


Οι αποδέκτες, φυσικά, και απουσιάζουν!






Καταθέτω συναισθήματα.... Είμαι πολύ σίγουρος ότι έχουν νοιώσει όλοι οι άνδρες αυτά που περιέγραψα ως τώρα. Τολμώ να γράψω τα βαθιά συναισθήματά μου για να δείξω την ευαίσθητη πλευρά των ανδρών.
Σκοπός μου είναι η έκφραση και μόνο... Τίποτε άλλο!





Σας ευχαριστώ!


14 σχόλια:

  1. μωράκι μου εσυ...
    λατρεία μου....
    σορυ για χθες βρε..πλάκα έκανα...
    μια αγκαλίτσα ανοίγω για σένα να σε ζεστάνω όπως παλιά,και μείνε έτσι οπως είσαι...
    Λιγοι τολμούν να δείξουν την αδυναμία τους,γιαυτο Σ ΑΓΑΠΩ ΧΑΖΟΥΛΙ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνο καλησπέρα..Μια χαρη..Σε παρακαλω..Δεν χρειάζονται διευκρινίσεις..Από τη στιγμη που υπάρχει ένα blog και εκτέιθεσαι -όπως όλοι μας -δημόσια,όταν εκθέτεις την ψυχή και τις σκέψεις σου,σίγουρα κάποιοι θα μας κρίνουν..Ειναι η φύση του blog τέτοια και της λειτουργίας του..Στο λέω αυτό γιατί ένιωσα ότι -όσο και να ενοχλήσει η λέξη-απολογείσαι σε αυτή την ανάρτηση..Και για το μόνο που δεν μπορούμε και δεν πρέπει να απολογούμαστε ή να αισθανόμαστε άσχημα γι αυτά, είναι τα συναισθηματά μας..
    Είναι μόνο η δική μου αποψη όπως θα την έλεγα σε οποιονδήποτε 'ανθρωπο φίλο ή μη..

    Καλή σου νύχτα και μην πάψεις ποτέ να λες όσα νιώθεις..Αυτό μας κάνει καλύτερους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξανθιά, γεμάτη μυρωδιές της άνοιξης, θα σου δείξω την άλλη πλευρά μου...... την πολύ ερωτική.... έτσι για να μη μου την λες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευριδίκη, εδώ είμαι οι σκέψεις μου...
    Ο Πάνος έξω από εδώ είναι κάποιος άλλος.... Ένας άνδρας, όπως όλοι οι άλλοι, που δε τολμούν να πουν ΣΕ ΑΓΑΠΩ για να μη φανερώσουν την αδυναμία τους....

    ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΟΣΟ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ!!!!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμμμμμμμ...αυτό δεν έζησα ακόμη μαζι σου....
    ας το δω κι αυτο κι ας πεθάνω....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανο δειξε αυτο που εισαι και νιωθεις...μη κολλας πουθενα..το αληθινο αξιζει..συνεχισε ετσι..!καλημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις πόσα ακόμη έχουμε να ζήσουμε μαζί;;;;
    Μάντεψε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελος....παει τελειωσε...
    την θελω την φωτο...
    δεν δεχομαι κουβεντα...
    στειλε την με μειλ που μου εβαλες φραγη τερας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τόσες παπαριές μαζεμένες καιρό είχα να διαβάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύεις ανώνυμε;; Καλά κάνεις! Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα!
    Θα σας αφήσω να έρχεστε ελεύθερα και να λέτε όσες μαλακίες θέλετε!
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένας άνδρας ευαίσθητος είναι αυτό που ζητούν όλες οι γυναίκες!!!Να μείνεις πάντα έτσι........και δεν θα χάσεις ποτέ στην ζωή σου!!!!!Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλλιόπη, φίλη μου, σε ευχαριστώ πολύ. Ο εαυτός μου είμαι... με τα καλά και άσχημά του. Δεν είναι δυνατό να αρέσω σε όλους...
    Καλό βράδυ εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή